Teslimat Bilgisi

Delivery Information,

Dönüş / Değişim Politikası nedir?


Çok kolay ve cömert bir 30 günlük para iadesi garantisi sunuyoruz. Her ne sebeple olursa olsun eşyayı sevmiyorsan, onu geri alacağız. Maalesef, birkaç kişi bu teklifi kötüye kullandı; bu nedenle aşağıdakilere sahibiz ve bu politikaya makul, kısıtlamalar getirdiğimizi düşündüğümüz şeyler.


Kusurlu olmayan ürünler (yani boy veya renk değişimleri) için orijinal gönderim tarihinden itibaren çoğu öğe * üzerinde 30 gün boyunca değişim ve dönüşleri kabul ediyoruz. Maddeler orijinal hasarsız ürün ambalajı ile KULLANILMAMALI ve KALDIRILMIŞ olmalıdır. Hasar görmemiş orijinal ambalajı ile ya da yeniden pazarlanabilir durumda iade edilmeyen ürünler kabul edilmez ve / veya% 15 oranında stok ücreti alınabilir.


* Bir ateşli silah satın aldığınızda o ateşli silahın seri numarasını o satılık yere atar ve size aktarmak için gereken evraklara başlarız. Tüfeğinize el koymadan ÖNCE iptaller, değişimler veya iadeler , maliyetlerimizi karşılamak için% 15 stok ücretine tabidir. SONRA Eğer ateşli silah ele geçirmek sen CAN NOT mekanik veya imalat hatası olmadığı sürece iade. Orada YOK İSTİSNALAR bu politikaya.


* Silah parçaları yalnızca kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda iade edilebilir. Eğer ürün hatalıysa yani işlevgörmüyorsa  , yalnızca 30 günlük süre içinde onu kabul edeceğiz. 


* UnderTech Undercover Ultimate Compression Kısalar, Kısa Kısaltmalar ve / veya Özetler yalnızca İSTEMEDİSE iade edilebilir . Sıkıştırma Kısaları, açılmış olan herhangi bir paket, hijyen nedenlerinden ötürü kabul edilmediği için kapalı paketlerde olmalıdır. 

 

* Sonic Defenders, ancak çantanın KAPALI durumda olması durumunda iade edilebilir . Sonik Savunucular, açılmış olan herhangi bir paket, hijyen sebeplerinden ötürü kabul edilmediği için mühürlü ambalajlarda olmalıdır. 


* Kapatma, Satış veya özel etkinliklerde / satışlarda satın alınan ürünler "Tüm Satışların Kesin Olmaması - İade Yok veya Döviz Dökümü" i belirttiğimiz yerlerde iade edilemez.


Tatil İade Politikası: Tatil hediye vermenin doğası gereği, hediye iadelerinin standart 30 günlük iade dönemimiz dahilinde gerçekleştirilemeyeceğini anlıyoruz. Bu nedenle, Kasım ve Aralık aylarında satın alınan hediyelerde iade politikamızı 14 Ocak'a kadar uzatacağız.


DVD Alındığı:


Video programlarının doğası gereği, video programlarının tüm satışları nihaidir. Disk imalat veya nakliye yüzünden hasar görürse, değiştirme belgesi aldıktan sonra 30 gün içinde (800) 601-8273 numaralı telefondan bizimle iletişime geçin.


Özel Silah Yapıları ve Silah Taşıma İşi:


Bu işin doğası gereği ve özel olarak monte edilmesi gereken emek ve parçalardan dolayı , özel tabancalar üzerine hiçbir İADE DEĞİLDİR . 


Yapılması gereken işi sipariş ettikten sonra hiçbir başvuru ya da geri ödeme yapılmaz. Çalışmalarımızın% 100 arkasında duruyor ve kaliteli ürünler üretmeye çalışıyoruz. Bununla birlikte, biz insansız ve bazen hatalar olur .... Bu durumda, hatamızı memnuniyetle düzelteceğiz. Özel Silah Yapıları veya Gunsmithing'de geri ödeme yapılmaz.


Özel siparişler (tabanca yapımı, slayt kesimi, lazer gravür, çerçeve çalışması, yeniden boyutlandırma, düzeltme vb.) Sipariş verme zamanını tamamen ödemeyi gerektirir ve  İADE DEĞİLdir. 



İşlemi hızlandırmak için, lütfen öğeyi neden iade ettiğinize ilişkin bir kısa not ekleyin ve geri ödeme veya exchange isteyip istemediğinizi belirtin.


Ardından, ürünün RMA # 'si hem açık hem de ambalajın içinde açıkça görüntülendiği haliyle gönderilecektir:



Arızalı Ürün İade / Değişim:


Arızalı ürünlerde iadeler / değişimler için arızalı ürünler için önceden ödenmiş bir etiket talep etmek için lütfen (0 532 250 63 51  numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri departmanımıza başvurun. İade etiketimizi kullanmanız gerekir; aksi takdirde iade bedeli iade edilmez. 


Değişimi ne zaman gönderirim? Dönüşüm için ne zaman kredi alacağım?


Değiştirilen öğeler, orijinal siparişinizden geri gönderilene kadar gönderilmeyecektir. Değişiklikleriniz için minimum nakliye ücreti, ek öğeler veya daha pahalı ürünler için yapılacak tüm ücretlerde olduğu gibi orijinal satın alımdaki kredi kartınızdan tahsil edilecektir. Bir alışverişten sonra yapılacak herhangi bir kredi, orijinal satın alım için kullanılan kredi kartına iade edilir.

 

Geri dönüşleri ve borsaları günlük olarak işleriz, bu nedenle aldığımız zamana bağlı olarak dönüş / değiştirme işleminiz birkaç iş günü içinde işleme koyulur. Ek olarak, çoğu kredi kartı şirketleri işlem kaydetmek için 5-10 iş günü sürmektedir.


Kredi kartınızdaki geri ödemeyi görmek için, iadenizi aldıktan sonra lütfen 7-10 iş günü geçmesine izin verin. Geri ödeme, SADECE satın alım için kullanılan orijinal kredi kartına verilir. Nakliye ücretleri iade edilmez.  

 

Kötü kullanımdan veya yanlış bakımdan kaynaklanan normal aşınma ve yıpranma ve hasar kapsamına girmediğini lütfen unutmayın.

 

İade / Değişimi nereden gönderirim?


Tüm dönüşler / değişimler gönderilmelidir (RMA # ile ambalajın dış tarafında açıkça işaretlenmiş olarak), faturanızın bir kopyası ve ne yapmak istediğinize dair bir not ile birlikte gönderilmelidir; Dönüş veya farklı bir ürün için değişim. 

Uluslararası nakliye ne kadardır? Görevler, tarifeler ve aracılık ücretleri ne kadardır?


Ürünlerimizin çoğunu gezegenin her yerine götürebiliriz. Büyük silah parçalarını yurtdışına gönderemeyiz. Bununla birlikte, kılıfları, giysileri, küçük parçaları ve aksesuarları, DVD'leri vb. Gönderebiliriz. Mümkün olduğunda USPS aracılığıyla Türkiye dışına ürün gönderiyoruz.

 

Nakliye ücreti, sipariş edilen ürünlerin yere ve ağırlığına göre şarj edilir ve fiyatlar doğrudan göndericiden gelir.


LÜTFEN DİKKAT: Uluslararası siparişler üzerine ödeme veya ödeme onayında gönderilen nakliye ve taşıma toplamları, görevler, tarifeler veya ilgili aracılık ücretlerini içermez.


Müşteriler, teslimat sonrasında bu ek masraflardan sorumludur. Bunlar ülkeye bağlı olarak bazen 100 $ 'a yakın olabilir. Bu masraflar hakkında bilgi almak için lütfen yerel posta bürosunuza veya gümrük bürolarına başvurun.

 

Ödediğiniz vergileri, tarifeleri veya diğer ücretleri ödemeyi reddederseniz, satın alınan veya nakliye ve taşıma bedelleri için geri ödeme yapmamaktayız.

 

Pazartesiden cumaya kadar, sipariş aldıktan sonra 24-48 saat içinde siparişleri işleme koyuyoruz. Çoğu durumda, hafta içi 1: 00'de Pasifik Saati tarafından alınan siparişler aynı gün işleme tabi tutulur.

 

Ülkemize gemi ne kadar sürecek?


Nakliye süreleri, seçtiğiniz USPS veya UPS yöntemine bağlı olarak paketin gümrükte ne kadar süre temizleneceği ile birlikte değişir.


Sipariş gönderildikten sonra, UPS veya USPS'den takip numaranızla bir e-posta alacaksınız.